FAQ
Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Vind hier een antwoord op veel gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Mail dan naar info@jrict
Wat is een SLA
SLA staat voor Service Level Agreement, een set afspraken tussen u en JRICT over de kwaliteit en responsetijd van diensten.
Waar kan ik mijn gegevens vinden?
U vind uw gegevens onder de "Klantomgeving", zodra u bent ingelogd wordt deze zichtbaar in het menu. U kunt hier inloggen.
Kunnen jullie ook .....?
Als u een klantvraag heeft die niet benoemd is op onze site kunt u altijd contact met ons opnemen, dit doet u door te mailen naar info@jrict.nl
Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar?
U kunt ons altijd bellen, ons telefoon nummer staat bij onze contact gegevens
Hoe bereik ik mijn webmail?
Uw webmail vind u onder uw domeinnaam /webmail. bijv. https://www.uwdomeinnaam.nl/webmail
Ik ben het niet eens met een factuur
Indien u het niet eens bent met een factuur kunt u mailen naar administratie@jrict.nl. De administratie zal u dan te woord staan.
Kan ik een gesprek inplannen?
U kunt altijd een persoonlijk gesprek aanvragen, wij komen dan langs en gaan met u in gesprek over uw klantvraag.
Mijn website/mail/netwerk is onbereikbaar!
Indien uw website/mail of netwerk onbereikbaar is, neem dan direct contact op met ons, dit doet u door middel van een telefoontje, een mail naar support of u maakt een ticket aan
Mijn lampen/automatiseringen gaan niet meer aan!?
Wat is de gemiddelde uptime?
De gemiddelde uptime van onze diensten is 99.87%
Onze firewall is verouderd, wat kunnen wij doen?
Het up-to-date houden van een firewall is zeer belangrijk, als uw firewall geen updates meer krijgt vanuit de fabrikant raden wij een vervanging aan!
Onze huidige WiFi is ontoereikend, het bereik is te slecht
Dit kan komen door te weinig, of zoals wel vaker, te veel accesspoints. Meer is niet altijd beter! Neem met contact ons op om het probleem te onderzoeken.
Wij zijn niet tevreden met onze huidige IT partner
U kunt het altijd oneens zijn met uw it partner, ga altijd in gesprek voordat u overhaaste beslissingen maakt uit emotie, bent u uit contract, of wilt u uzelf uitkopen, neem dan contact met ons op.
Hoe lang duurt een oplevering van diensten?
De oplevering van uw diensten is afhankelijk van het type dienst, een complete netwerk vernieuwing duurt uiteraard langer dan het opleveren van een webruimte. Wilt u meer info? Mailt u dan naar support@jrict.nl